Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

 

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można znaleźć logując się na swoje konto w zakładce Twoje zamówienia.
Dodatkowo w przypadku zmiany statusu relaizacji zostaniesz poinformowany mailem.

 

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura tradycyjną zawszę dołączamy do przesyłki z towarem.

 

Co zrobić jeśli na mojej fakturze jest błąd?

W takim przypadku możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby rozwiązać ten problem
skontaktuj się z nami.

 

Ilę mogę czekać na wybrany przeze mnie towar?

Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Czas realizacji wydłuża się
do 7 dni roboczych, w przypadku produktów, których jesteśmy producentem(nasze produkty).

 

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Tak, odbiór osobisty jest całkowicie bezpłatny. Towar można odebrać w siedzibie naszego sklepu
po wcześniejszym otrzymaniu wiadomości dotyczącej zrealizowania zamówienia.

 

Czy mogę zwrócić towar?

Informacje na temat zwrotów są dostępne w zakładce Zwrot towaru.