Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
E-mail [email protected] [email protected]
Telefon +48 533 760 610
Adres ul. Rolnicza 13, 42-160 Krzepice
Godziny pracy poniedziałek-piątek 7:00-16:00
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia można znaleźć logując się na swoje konto w zakładce Twoje zamówienia.Dodatkowo w przypadku zmiany statusu relaizacji zostaniesz poinformowany mailem.
Gdzie znajdę fakturę?
Faktura tradycyjną zawszę dołączamy do przesyłki z towarem.
Co zrobić jeśli na mojej fakturze jest błąd?
W takim przypadku możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby rozwiązać ten problem skontaktuj się z nami.
Ilę mogę czekać na wybrany przeze mnie towar?
Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Czas realizacji wydłuża się do 7 dni roboczych, w przypadku produktów, których jesteśmy producentem(nasze produkty).
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Tak, odbiór osobisty jest całkowicie bezpłatny. Towar można odebrać w siedzibie naszego sklepu po wcześniejszym otrzymaniu wiadomości dotyczącej zrealizowania zamówienia.
Czy mogę zwrócić towar?
Informacje na temat zwrotów są dostępne w zakładce Zwrot towaru.